План роботи ММО на 2019-2020 н.р.



Затверджено
засідання методичної ради
методичного кабінету відділу 
освіти виконавчого комітету
Новоукраїнської міської ради
протокол № __
                             від ____________           



План
роботи міського методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Новоукраїнської міської ради
 на 2019-2020н.р.







Голови  ММО:
Пойченко О. М., учитель початкових класів
Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ст № 4,
Бортяна С. В., учитель початкових класів
Новоукраїнського НВК «ЗШ І ст. з поглибленим
вивченням англійської мови – гімназія «Лідер » 




            
Новоукраїнка
2019р.




Аналіз роботи ММО за 2018-2019н.р.
У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, тобто підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролю вати та само оцінювати результати своєї діяльності.
Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Тому всі аспекти навчання повинні бути спрямовані на розвиток творчої особистості розкриття обдарованості кожної дитини. 
         У 201
8- 2019 навчальному році  робота міського методичного об’єднання вчителів початкових класів  була спрямована на реалізацію державної освітньої політики, визначеною  чинним законодавством про освіту. Аналіз діяльності методичного об’єднання засвідчує, що вчителі початкових класів у цілому забезпечують реалізацію єдиної державної політики в галузі освіти.
Члени методичного об’єднання вчителів початкових класів  працювали над проблемою: «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів  молодшого шкільного віку через упровадження інноваційних освітніх технологій».
Метою роботи було створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, є його невід'ємною ланкою. Тому ця проблема і охопила всі сфери шкільного життя, весь навчально-виховний процес, де в центрі стоїть особистість - учень з інтелектуальним, фізичним, творчим потенціалом.
Робота методичного об’єднання велася за напрямками:
Ø уповадження нового Держстандарту початкової освіти у освітній процес початкової школи;
Ø навчання учнів перших класів за Концепцією Нової української школи;
Ø моніторинг якості навчання  школярів;
Ø визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості;
Ø впровадження ІКТ, активізація самостійної роботи школярів;
Ø формування позитивної мотивації навчання ;
Ø зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я учнів;
Ø запровадження  здоров’язберігаючих  технологій освітнього процесу;
Ø комплексне впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку ключових компетентностей учнів;
Ø зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації;
Ø  включення в систему науково-дослідної роботи;
Ø накопичення передового педагогічного досвіду, який може бути запровадженим у масову практику;
Ø підвищення науково-методичної підготовки, удосконалення педагогічної майстерності, враховуючи індивідуальні здібності та нахили учнів, взаємозв’язок  вивчення рідної мови, математики та інших предметів з розвитком мовленнєвих і пізнавальних умінь та формування національної самобутності і духовності школярів, виховання учня - творця відповідно до потреб та запитів суспільства;
Ø систематичне проведення  індивідуальної роботи з обдарованими учнями;
Ø спрямування роботи педагогів на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.
Основні форми роботи:
Ø створення «банку інформації»;
Ø  діагностика рівня готовності учителів до роботи над проблемою;
Ø організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми;
Ø  проведення науково-практичних конференцій, проблемних семінарів, педагогічних читань ;
Ø поповнення  «банку ідей»педагогічної творчості вчителів;
Ø проведенняпредметних тижнів, олімпіад з математики, рідної мови.
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів показав, що підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем. Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку вчителі широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду  шкільних колег, педагогів міста, області, країни. Вони використовують інноваційні технології навчання для формування та розвитку ключових компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
Протягом навчального року відбулися засідання ММО вчителів початкових класів:
зустріч учителів початкових класів Новоукраїнської і Маловисківської ОТГ  на тему: «Один день із життя першокласного вчителя» (Новоукраїнська ЗШ І-ІІІст. №4; ранкову зустріч провела учитель початкових класів Новоукраїнського НВК "Лідер" Коновалова Л. М.. На урок "Я досліджую НУШ" запросила методист методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради, тренер НУШ Хівренко С.М.. Заочну подорож школами Маловисківської ОТГ "Навчання, що окрилює", здійснила голова ММО учителів початкових класів Лисенко О.М.. Як навчитися читати і запам'ятовувати словникові слова розповіла учитель Новоукраїнського НВК "Лідер" Бортяна С. В.. На уроці математики Кириченко Л.В., учитель- методист Новоукраїнської ЗШ № 4, поділилася практичними прийомами роботи з першокласниками. Під час веселої перерви, яку провела Пойченко О.М., учитель початкових класів Новоукраїнської ЗШ №4, присутні одержали позитивні емоції і гарний настрій. А на уроці дизайну і технології під керівництвом Мошнягул О.І., учителя Новоукраїнського НВК №8, створили подарунки власними руками з побажаннями для колег.);
учителів других класів на тему: «Інтегрований урок в початковій школі». («Інтегрований урок в процесі організації пізнавальної діяльності другокласників» - Кошель О.С. учитель початкових класів Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6; «Ігрові вправи для формування логічного мислення на уроках математики.» - Каспич А.В., учитель початкових класів Філії "Загальноосвітня школа № 1" Новоукраїнської загальноосвітньої школи №6);
учителів четвертих класів на тему: «Компетентнісний підхід у навчанні та вихованні молодших школярів». («Використання опорних схем з метою розвитку мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови.»-  Бабій О.І., учитель початкових класів Новоукраїнського навчально-виховного комплексу № 8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" «Продуктивне навчання у системі формування предметних компетентностей здобувачів освіти в початковій школі.» - Іващенко А. В., учитель початкових класів Мар'янопільської філії Новоукраїнського навчально-виховного комплексу № 8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад");
семінар-практикум вихователів ЗДО та вчителів  1-х класів "Ігрові прийоми в освітній діяльності дошкільників" (ДНЗ «Берізка», вихователі Іщенко Т.М., Певелкова Н.В., Іванова А.І., презентація досвіду роботи Новак Н.П., учитель початкових класів Філії «Загальноосвітня школа №3 Новоукраїнської загальноосвітньої школи №6);
міське методичне об’єднання вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів 3-4х класів на тему "Готовність дитини до Нової  української школи: важливі аспекти" (ДНЗ «Ромашка», вихователі Звенигородська Н.М., Руденко О.П., Мазур О.І., Даніч І.А., Філіпенко О.О.; презентація досвіду роботи – Залужна Ю.В., учитель початкових класів Новоукраїнського НВК «ЗШ І ст. з поглибленим  вивченням англійської мови – гімназія «Лідер»).
Учителі початкових класів успішно впроваджують курс
 «Вчимося жити разом», «Основи здоров'язбережної компетентності» на уроках основ здоров’я в початкових класах.
Члени міського методичного об’єднання були активними учасниками (не)конференції, яка проходила в громаді: Друга міська серпнева (не) конференція EdCamp "Перші кроки нової української школи в Новоукраїнській ОТГ"( «Ранкова зустріч.» О. Бабій; «Універсальність освіти – вимога сьогодення (діти з особливими освітніми потребами)» С. Хівренко; Експертна сесія: «Позитивне навчання в початковій школі»  А. Лисенко; «Танцювальні ритми на уроках у початковій школі» Л. Коновалова; «Нейробіка» О. Пойченко; «Методика «Шість цеглинок» С. Бортяна.).
Члени ММО прийняли участь в афілійованій (не) конференції EdCamp Novoukrajinka (27 березня 2019 року) "Трикутник взаємодії: учнівство, батьківство, вчительство".
Учителі перших класів стали учасниками тренінгу  "Освітні методики the LEGO Foundation у початковій школі", тренер LEGO Foundation  О.Чечевична.
Учителі початкових класів Пойченко О.М., Ващенко Р.М., Бортяна С.В., Скороход О.М. стали членами обласної творчої групи під керівництвом Чернецької О.Г. з теми «Компетентнісний підхід у викладанні математики».
Учителі початкових класів підвищували рівень кваліфікації на курсах КОІППО, слухали вебінари на різні теми, друкували свої методичні доробки в мережі інтернет та педагогічній пресі. Відповідно до графіку учителі Бортяна С.В., Залужна Ю.В., Новак Н.П., Кириченко Л.В., Кошель О.С., Каспич А.В., Бабій О.І., пройшли педагогічну атестацію.
Учні 4-х  класів були активними учасниками олімпіади з математики та 3-х -4-х класів конкурсу з української мови імені П. Яцика.
Протягом наступного начального року ММО учителів початкових класів продовжить роботу над проблемою «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів  молодшого шкільного віку через упровадження інноваційних освітніх технологій».
Проаналізувавши рівень методичної роботи з реалізації науково-методичної проблеми,  можна сказати, що удосконалення методичної компетентності вчителя шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій позитивно позначилось на формуванні професійної майстерності педагогів, створило сприятливі умови для розвитку творчого потенціалу педагогів, їх саморозвитку та самовдосконалення. Така система роботи з педагогічними кадрами сприяла росту педагогічної майстерності.



ПРОБЛЕМА МІСЬКОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

Створення умов для розвитку ключових компетентностей
 учнів  молодшого шкільного віку через упровадження
інноваційних освітніх технологій

МЕТА: Забезпечити  становлення  творчої  особистості учня, її  інтелектуальний, соціальний  фізичний розвиток,  впровадженнянового Державного стандарту початкової освіти, організацію освітньої діяльності відповідно Концепції Нової української школи; систематизувати та поглибити роботу з молодими та досвідченими вчителями; працювати над підвищенням фахової майстерності педагогів; запроваджувати інноваційні технологіїосвіти для розвитку ключових компетентностей учнів.

 НАПРЯМКИ РОБОТИ:
v  комплексне впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку ключових компетентностей учнів;
v уповадження нового Держстандарту початкової освіти у освітній процес початкової школи;
v навчання учнів перших, других  класів за Концепцією Нової української школи;
v моніторинг якості навчання  школярів;
v  активне впровадження інтегрованого навчання;
v впровадження ІКТ, активізація самостійної роботи школярів;
v  формування позитивної мотивації навчання ;
v зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я учнів;
v запровадження  здоров’язберігаючих  технологій освітнього процесу;
v зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації;
v включення в систему науково-дослідної роботи;
v накопичення передового педагогічного досвіду, який може бути запровадженим у масову практику;
v підвищення науково-методичної підготовки, удосконалення педагогічної майстерності, враховуючи індивідуальні здібності та нахили учнів, взаємозв’язок  вивчення рідної мови, математики та інших предметів з розвитком мовленнєвих і пізнавальних умінь та формування національної самобутності і духовності школярів, виховання учня - творця відповідно до потреб та запитів суспільства;
v спрямування роботи педагогів на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності;
v  систематичне проведення  індивідуальної роботи з обдарованими учнями;
v створення освітнього простору відповідно до Концепції Нової української школи.

ОСНОВНІ ФОРМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ:
Ø діагностика рівня готовності учителів до роботи над проблемою;
Ø організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми;
Ø поповнення  «банку ідей» педагогічної творчості вчителів;
Ø самоосвітня діяльність учителів;
Ø проведення  предметних тижнів, олімпіад з математики, конкурсу з української мови імені П. Яцика.                
                                                    











Тематика засідань
І засідання 
Серпневий методичний марафон
«Нова українська школа – новий зміст освіти"

Дата проведення – 28.08.2019.
Місце проведення - Новоукраїнська ЗШ І-ІІІст. №4
Учасники –  учителі початкових класів.       

№ з/п

Назва заходу

Відповідальний
1.
Реєстрація
К. Заболотна
М. Онищенко
2.
Обговорення програм, вивчення нормативних документів, які регламентують роботу початкової школи.

С. Бортяна,
О. Пойченко
3.
План роботи ММО на 2019-2020 н. р.
С. Бортяна,
О. Пойченко
4.
Кава - брейк

5.
Робота творчих лабораторій


«Діти з особливими освітніми потребами»
А. Каспич,
учитель початкових класів

«Створення лепбуків»
І. Даніч, вихователь НКЗДО №1 «Ромашка»

«Шість цеглинок»: вправи для розвитку пізнавальної активності молодших шкролярів»
О. Мазур, вихователь НКЗДО №1 «Ромашка»

Форум-театр «Школа – простір без насилля»
О. Рибакова, психолог ЦДЮТ «ЗОРІТ»
6.
Підсумок методичного марафону
С. Бортяна,
О. Пойченко
     Завдання членам ММО:
Опрацювати:
1. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах на 2019-2020н.р.
2.Інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи. 


ІІ засідання 
ТемаІнклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом 
Дата проведення – 11.10.2019р., початок о 9.00.
Місце проведення – Новоукраїнська загальноосвітня
 школа І-ІІІ ступенів № 4
Учасники учителі 3-х класів


з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1

Корекційні технології, методики та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Т Арсірій,
практичний психолог
Новоукраїнської загальноосвітньої школи
 І-ІІІ ступенів № 4   

2

Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій діяльності молодших школярів
О. Пойченко,
учитель початкових класів
Новоукраїнської загальноосвітньої школи
 І-ІІІ ступенів № 4

3

Упровадження інтерактивних технологій у практику роботи з учнями

І. Ракул,
 учитель початкових класів
Новоукраїнської загальноосвітньої школи
 І-ІІІ ступенів № 6

4

Огляд науково-методичної літератури, нових нормативних документів

Бортяна С. В.,
голова ММО учителів початкових класів





ІІІ засідання
Тема. Розвиток пізнавального інтересу учня початкової школи на принципах життєвої компетенції через упровадження інноваційних технологій навчання та виховання
Дата проведення – 06.11.2019р.,  початок о 9.00.
        Місце проведення – Новоукраїнська загальноосвітня
 школа І-ІІІ ступенів № 6
        Учасники – учителі 4-х класів

п/п

Зміст роботи

Відповідальний


1

Використання інноваційних технологій навчання для розвитку творчих здібностей молодших школярів
С. Фоменко,
учитель початкових класів Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІст. №6


2

Розвиток пізнавальної активності молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій
В.Турова, учитель початкових класів Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІст. №4


3

Про підсумки проведення міських олімпіад та конкурсів. 

О. Пойченко, голова ММО
учителів початкових класів


4.
ДПА у 4-х класах
С. Бортяна, голова ММО
учителів початкових класів












ІV засідання
Тема.  Секрети педагогічної майстерності в умовах НУШ (Семінар-практикум)
Дата проведення – 19.02.2020, початок о 9.00.
Місце проведення – Новоукраїнський навчально-виховний комплекс № 8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад"  
Учасники учителі 2-х класів

з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1

«Слухати – розуміти – взаємодіяти»

О. Пойченко, голова ММО
учителів початкових класів

2

Використання гри з метою розвитку критичного мислення учнів на уроках у початкових класах
Т. Шевченко, учитель початкових класів Новоукраїнського навчально-виховного комплексу № 8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад"

3

Підведення підсумків семінару-практикуму
Бортяна С.В., голова ММО учителів початкових класів












V засідання
Тема.  НУШ в дії: «Крок за кроком» - реальна мета (Методична майстерня)
Дата проведення – 25.03.2019р.,  початок о 9.00.
Місце проведення Новоукраїнський навчально-виховний комплекс
                                      "Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим
                                       вивченням англійської мови – гімназія "Лідер"
Учасники –  учителі  1-х класів

з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1

Організація професійного самовдосконалення вчителя початкових класів НУШ
Бортяна С.В.
голова ММО учителів початкових класів

2

Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку

Пойченко О. М.,
голова ММО учителів початкових класів

3

Гра по-новому, начання по-іншому

Пойченко О. М.,
голова ММО учителів початкових класів

4
Формувальне оцінювання у НУШ: форма спостереження за розвитком дитини, портфоліо, свідоцтво досягнень
Бортяна С.В.
голова ММО учителів початкових класів










VІ засідання
ТемаПідсумок роботи за  2019-2020н. р.
Дата проведення – 17.04.2019р., 14.00
Онлайн-нарада
Учасники –  голови ШМО учителів початкових класів, динамічних груп, об’єднань


з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1

Аналіз роботи ММО за  2019 – 2020н.р.
С. Бортяна,
голова ММО учителів початкових класів

2

Про результати анкетування членів ММО
О. Пойченко,
голова ММО учителів початкових класів

3

Про основні напрямки  роботи ММО
у 2020 – 2021н.р.
С. Бортяна,О. Пойченко
голови ММО учителів початкових класів










1 коментар:

  1. Я настійно рекомендую послуги з фінансування Ле-меридіана будь-якій людині, яка потребує фінансової допомоги, і вони будуть тримати вас в курсі високих каталогів для будь-яких подальших потреб. В черговий раз вітаю вас та ваших співробітників за надзвичайний сервіс та обслуговування клієнтів, оскільки це чудовий актив для вашої компанії та приємне враження для таких клієнтів, як я. Бажаючи вам всього найкращого в майбутньому. Служба фінансування меридіанів - найкращий спосіб отримати просту позику, ось тут електронна пошта..lfdsloans@lemeridianfds.com Або поговоріть з паном Бенджаміном на WhatsApp Via_ + 1-989-394-3740 Дякую Ти за те, що ти ще раз щиро серцем допомагаєш мені отримати позику, я вічно вдячний.

    ВідповістиВидалити